Skip to main content
Besvarat

Återförsäljare - dubbla abonnemang

  • 4 maj 2018
  • 1 svar
  • 295 visningar

Hej har ett abonnemang hos er. 2 telefoner och bredband. Har inget minne av att jag tecknat bredbands abonnemang. Var på Ulrika marknaden i september 2017. Där stod återförsäljare för 3. En försäljare fick med sitt skickliga prat mig att teckna ett avtal för en surfplatta och en högtalare. Skulle bli billigare än det var innan. När jag fick första räkningen var beloppet 11.000 inte 5.000 som han så till mig o kostnaden blev mycket dyrare istället för billigare. Jag vill att ni åtgärdar det . Har pratat med försäljaren men han var inte varken förstående eller hjälpsam.

Bäst svar av Johnny

Hej @Lisa63, och varmt välkommen till 3Community!

Av ditt inlägg så låter det som att vi behöver få in flera uppgifter än vad vi har möjlighet att hjälpa dig med via den här plattformen. Jag rekommenderar dig att komma i kontakt med en handläggare på vår kundservice så vi kan hjälpa dig att hitta en lösning.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Johnny
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Pensionerad Moderator
  • 150 kommentarer
  • Svar
  • 4 maj 2018
Hej @Lisa63, och varmt välkommen till 3Community!

Av ditt inlägg så låter det som att vi behöver få in flera uppgifter än vad vi har möjlighet att hjälpa dig med via den här plattformen. Jag rekommenderar dig att komma i kontakt med en handläggare på vår kundservice så vi kan hjälpa dig att hitta en lösning.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies