Besvarat

Abonnemang

  • 1 May 2023
  • 3 svar
  • 77 visningar

Hej!

Har flyttat 2 mobilnummer till Tre. 
Det ena funkar jättebra.

Det andra säger att ”Dina 10 MB är nu slut”

Dom skulle ha 20 eller 25 GB/st.

Hur går jag vidare?

icon

Bäst svar av Qwirks 1 May 2023, 21:21

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +33

Logga in på Mitt3 så ser du vilken abonnemangsform du har på respektive abonnemang.

Om något av dem är fel (vilket det verkar vara) så kontaktar du 3Kundservice för att ändra det.

Hej

Jag ska flytta utomlands och funderar vilket abonnemang jag ska ha, eller fungerar det jag har nu.

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂,@Cadmilla

Beroende på vad du har för surfpott i ditt abonnemang.Så ingår 3Världen från 20 GB till Obegränsad mängd. Det obegränsade får man mest surf för utomlands och det är 60 GB surf . Och det är det max vad man kan få.

Eftersom du ska vara iväg längre tid , så skulle jag tipsa om att se över abonnemanget här hemma . Och skaffa ett lokalt kontantkort / abonnemang i det landet du flyttar till .

 

https://www.tre.se/handla/tjanster/3varlden

 

EU/EES-länder

Här kan du surfa, smsa och ringa lokalsamtal till samma pris som i Sverige. Med 3Flexibel Obegränsat ingår 60 GB surf/mån inom EU/EES. På Mitt3 kan du se vad som gäller för just ditt abonnemang.

Belgien, Bulgarien, Cypern (grekiska delen), Danmark, Estland, Finland (inklusive Åland), Frankrike (inklusive Martinique, Guadeloupe, Saint-Martin, Franska Guyana), Grekland, Irland, Italien, Kroatien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Nederländerna (inklusive Saint-Martin), Polen, Portugal (inklusive Madeira, Azorerna), Rumänien, Slovakien, Slovenien, Spanien (inklusive Kanarieöarna, Ceuta, Melilla), Sverige, Tjeckien, Tyskland, Ungern, Österrike.

Det bästa skulle vara att kontakta 3 Kundservice på chatt eller telefon . Och se vad som är bäst för din situation med att flytta utomlands .

Här har du deras kontaktuppgifter.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

Svara