Jag ringde er i början på maj och ville ändra min abonnemangsform för att få mera surf. Ni rekommenderade då 3Pott399, men talade inte om att alla utgående samtal och sms hade ett pris. Därför blev mitt kostnadstak snart uppnått och jag ändrade men kan inte ändra igen. Det betyder att jag inte kan ringa eller smsa nu! Behöver jag säga att jag känner mig lurad?
rRedigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Hej @Danne , och varmt välkommen till 3Community!
Det var väldigt tråkigt att höra att du känner dig lurad, det är givetvis någonting som vi måste se till att lösa.
I dessa fall så skulle jag rekommendera att komma i kontakt med vår kundservice på telefonnummer 0771 735 300 så att vi kan hjälpa dig vidare, eftersom ärendet kräver lite mer handpåläggning än vad vi har möjlighet att hjälpa dig med genom den här kontaktkanalen.
Jag ser däremot att du redan har kommit i kontakt med oss över telefon och fått hjälp att återgå till ditt tidigare abonnemang.
Det var väldigt tråkigt att höra att du känner dig lurad, det är givetvis någonting som vi måste se till att lösa.
I dessa fall så skulle jag rekommendera att komma i kontakt med vår kundservice på telefonnummer 0771 735 300 så att vi kan hjälpa dig vidare, eftersom ärendet kräver lite mer handpåläggning än vad vi har möjlighet att hjälpa dig med genom den här kontaktkanalen.
Jag ser däremot att du redan har kommit i kontakt med oss över telefon och fått hjälp att återgå till ditt tidigare abonnemang.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.