Skip to main content
Besvarat

AirPods pro generation 2

  • 3 mars 2024
  • 1 svar
  • 7382 visningar

Hej, jag har tappat bort en hörlur från mina AirPods PRO generation 2 och jag har ett giltigt abonnemang kvar och garanti men min fråga är om jag kommer få en airpod av mitt 3 eller ett nytt paket

Bäst svar av Pettersson

@Said memmedov Hej,

 

om du har tappat bort en av dina AirPods täcker inte garantin detta och Tre kommer inte kunna stå för kostnaden så att du får en ny. Du kommer alltså själv behöva betala för att betala för en ny AirPod. En ny AirPod kan du köpa hos Apple, det kostar 1165kr om det är AirPods Pro. 

Du hittar mer information och kan kontakta Apple här: https://support.apple.com/sv-se/airpods/repair

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2690 kommentarer
  • Svar
  • 4 mars 2024

@Said memmedov Hej,

 

om du har tappat bort en av dina AirPods täcker inte garantin detta och Tre kommer inte kunna stå för kostnaden så att du får en ny. Du kommer alltså själv behöva betala för att betala för en ny AirPod. En ny AirPod kan du köpa hos Apple, det kostar 1165kr om det är AirPods Pro. 

Du hittar mer information och kan kontakta Apple här: https://support.apple.com/sv-se/airpods/repair


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies