Besvarat

Avsluta abonnemang

  • 12 January 2024
  • 5 svar
  • 2024 visningar

.

icon

Bäst svar av JeppePeppe 12 January 2024, 15:55

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @skillnoc!

För att avsluta ditt abonnemang behöver du kontakta vår abonnemangsavdelning på nummer 0735-300 344, så hjälper dem dig 😊

Hejsan @skillnoc!

För att avsluta ditt abonnemang behöver du kontakta vår abonnemangsavdelning på nummer 0735-300 344, så hjälper dem dig 😊

Hej. Min plats i kön är nummer 52 och jag ringer från Portugal. Ingen bra lösning. 

Hej

Jag ringde dem och pratade med dig om att säga upp mitt abonnemang. Än så länge har du inte sagt upp min prenumeration. vad är problemet?

 

Jag har sagt upp både mobil och bredbandsabonnemang att gälla från 1/5. Jag har fortfarande uppkoppling. Varför ?? Jag har fått bekräftelse via SMS om uppsägningen!

 

Vad är problemet ??????????

Användarnivå 7
Emblem +36

Jag har sagt upp både mobil och bredbandsabonnemang att gälla från 1/5. Jag har fortfarande uppkoppling. Varför ?? Jag har fått bekräftelse via SMS om uppsägningen!

 

Vad är problemet ??????????

 

Hejsan @spiran64A! 👋

Det är svårt att säga exakt vad som skett då jag inte har en översikt om ditt ärende. Har du valt att behålla ditt mobilnummer? I sådana fall stängs abonnemanget ned helt och hållet först när din nya operatör flyttat över numret till dem.

Svara