Skip to main content
Besvarat

Avsluta abonnemang eller förlänga det?

  • 6 augusti 2018
  • 1 svar
  • 1482 visningar

Hej!
Jag har lite frågor kring mitt abonnemang.

  1. Hur mycket hade det kostat att avsluta mitt abonnemang nu med den bindningstiden som är kvar?
  2. Om tänker sig förlänga sitt abonnemang, går det att göra om det till ett nytt då? I jämförelse med andra operatörer så är ni dyrare när det kommer till den telefonen jag vill ha?
Mvh
Emma Tuvström

Bäst svar av Nils

Hej emmatuvstrom och varmt välkommen till 3Community! :-)

För att se över vad en slutfaktura hade kostat tar du kontakt med vår kundservice som kan kika på det. Du hittar kontaktuppgifter direkt här.

Du har dock möjlighet att förlänga ditt abonnemang tre månader innan bindningstiden går ut, och kan då välja ett nytt erbjudande samt en ny telefon.
Visa original

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 823 kommentarer
  • Svar
  • 7 augusti 2018
Hej emmatuvstrom och varmt välkommen till 3Community! :-)

För att se över vad en slutfaktura hade kostat tar du kontakt med vår kundservice som kan kika på det. Du hittar kontaktuppgifter direkt här.

Du har dock möjlighet att förlänga ditt abonnemang tre månader innan bindningstiden går ut, och kan då välja ett nytt erbjudande samt en ny telefon.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies