Jag har flera nummer under min abonnemang, men en av dem funkar inte
Jag har flera nummer under min abonnemang, men en av dem funkar inte
Detta är ett publikt forum så skriv inte känsliga uppgifter såsom mobilnummer här
Så till din fråga, denna typ av förfrågningar måste du ta personligen med kundtjänst på tel 0735-300 400
Hejsan
Har du nyligen flyttat in numret som inte fungerar, eller har du haft numret hos oss även innan det slutade fungera?
Nu vet jag inte vilken typ av mobiltelefon du har, men ett vanligt problem kopplat till att just nummer slutar fungera är att det har fastnat i Apples iMessage-/FaceTime-tjänst. Detta löser man på följande sätt:
- Gå till inställningar.
- Sök på “Meddelanden” och klicka.
- Stäng av “iMessage”.
- Sök sedan på “FaceTime”.
- Klicka och stäng av “FaceTime.
- Starta om enheten och aktivera tjänsterna på nytt.
Om problem fortfarande kvarstår, skulle jag rekommendera att du tar hjälp av oss genom att klicka här
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.