Hej, alla nya iPads stödjer esim och 3 stöttar e-sim för iPads. Dvs att du enkelt på mitt3 kan fixa ett e-sim utan att behöva beställa ett nytt kort. Då kommer det fungera som vanligt men du behöver inte ta ut sim-kortet eller beställa ett nytt fysiskt!
Hejsan @moppen ! Precis som @Chipsgeneralen skriver så går det utmärkt att beställa ett eSIM via Mitt3. Jag vill även passa på att tillägga att du även via Mitt3 kan beställa ett fysiskt SIM-kort om du hellre vill ha ett sådant. Då gör du enligt nedan:
- Logga in på Mitt3
- Klicka på abonnemangsfliken
- Scrolla ner till inställningar
- Välj beställ/aktivera SIM-kort.
- Klicka på knappen beställ nytt SIM-kort
Hej
Jag behöver nya simkort till mitt trioabonemang
Inte till detta numret
07XXXXXXXX
Men övriga 2 ST
// Redigerat // - Texten har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Hejsan @Staffanos
Du ska kunna beställa nya simkort via logga in på mitt3 i appen eller webbläsare . Kan även beställa E-Sim om någon av mobil enheterna hanterar den tekniken .
Även i 3 Butik kan du få tag på Sim-Kort och assistans med detta .
Med vänlig hälsning, F
Vart blir mitt sim-kort av?
Hejsan , @CarroRask
Behöver du någon assistans angående sim-kort ?
Om du behöver beställa sim-kort kan du göra det genom att logga in på mitt3 i appen eller webbläsaren . Finns även möjlighet för direkt aktivering med E-Sim om man har en mobil med stöd för det.
Du kan även besöka 3 Butiker för hjälp med fysiskt simkort eller e-sim.
Om du väntar på simkort , så brukar det komma ganska så snabbt på posten . Om inte , så är det nog värt och beställa nytt eller kontakta kundservice eller 3butik .
mvh F