Skip to main content

Hej! Jag har avslutat mitt abonnemang hos er och har nu uppsägningstid. Jag har inte fått någon bekräftelse. Ska gå över till Hallon men har ännu inte skrivit något där då jag fortfarande har uppsägningstid. Så undrar om det kommer komma en bekräftelse eller om den kommer då jag skriver med Hallon och flyttar mitt nummer?

Hej ​@Majsan2277! Varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Vill börja med att be om ursäkt för den sena återkopplingen 😕

Vi har två alternativ för uppsägning. Antingen stänger vi ditt abonnemang 30 dagar efter att du har ringt in och meddelat oss att du vill säga upp det. Alternativt börjar vi räkna uppsägningstiden från och med den dag du säger att du vill avsluta abonnemanget, men för att avsluta det behöver du flytta ditt nummer till din nya operatör. Det är fördelaktigt att flytta numret på den dag uppsägningstiden löper ut, så att du slipper onödiga kostnader ✅

Hoppas att detta var till hjälp trots det sena svaret! Återkom gärna med hur allt har gått, eller om du har någon fråga eller fundering 🙂

// Vi har flyttat ditt inlägg till Abonnemang för att spegla innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar