Skip to main content
Besvarat

bekräftelse på avslut

  • 29 oktober 2024
  • 1 svar
  • 325 visningar

Hej! Jag har avslutat mitt abonnemang hos er och har nu uppsägningstid. Jag har inte fått någon bekräftelse. Ska gå över till Hallon men har ännu inte skrivit något där då jag fortfarande har uppsägningstid. Så undrar om det kommer komma en bekräftelse eller om den kommer då jag skriver med Hallon och flyttar mitt nummer?

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Majsan2277! Varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Vill börja med att be om ursäkt för den sena återkopplingen 😕

Vi har två alternativ för uppsägning. Antingen stänger vi ditt abonnemang 30 dagar efter att du har ringt in och meddelat oss att du vill säga upp det. Alternativt börjar vi räkna uppsägningstiden från och med den dag du säger att du vill avsluta abonnemanget, men för att avsluta det behöver du flytta ditt nummer till din nya operatör. Det är fördelaktigt att flytta numret på den dag uppsägningstiden löper ut, så att du slipper onödiga kostnader ✅

Hoppas att detta var till hjälp trots det sena svaret! Återkom gärna med hur allt har gått, eller om du har någon fråga eller fundering 🙂

// Vi har flyttat ditt inlägg till Abonnemang för att spegla innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 154 kommentarer
  • Svar
  • 28 november 2024

Hej ​@Majsan2277! Varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Vill börja med att be om ursäkt för den sena återkopplingen 😕

Vi har två alternativ för uppsägning. Antingen stänger vi ditt abonnemang 30 dagar efter att du har ringt in och meddelat oss att du vill säga upp det. Alternativt börjar vi räkna uppsägningstiden från och med den dag du säger att du vill avsluta abonnemanget, men för att avsluta det behöver du flytta ditt nummer till din nya operatör. Det är fördelaktigt att flytta numret på den dag uppsägningstiden löper ut, så att du slipper onödiga kostnader ✅

Hoppas att detta var till hjälp trots det sena svaret! Återkom gärna med hur allt har gått, eller om du har någon fråga eller fundering 🙂

// Vi har flyttat ditt inlägg till Abonnemang för att spegla innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies