Hej!
Jag spärrade min mobil igår eftersom att den blev stulen, tråkigast i världen...Men behöver ett nytt sim-kort. Kan man gå in i en 3butik och få ett sim-kort i handen med en gång eller är det en "beställningsvara"? Mvh, Caroline!
bRedigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej @Caroline.J , varmt välkommen till 3Community!
Vad tråkigt att höra att din mobil blivit stulen.![:worried: 😟](https://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1f61f.png?v=2.2.7)
Givetvis så kan du besöka en av våra 3Butiker så hjälper de dig att aktivera ett nytt SIM-kort åt dig. Om du inte skulle ha någon 3Butik i närheten så kan du alltid beställa ett nytt SIM-kort via Mitt3 på följande vis:
Det är även under den här fliken som du sedan kan aktivera ditt SIM-kort genom att knappa in SIM-kortsnumret (19 siffror) och klicka på aktivera.
Vad tråkigt att höra att din mobil blivit stulen.
![:worried: 😟](https://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1f61f.png?v=2.2.7)
Givetvis så kan du besöka en av våra 3Butiker så hjälper de dig att aktivera ett nytt SIM-kort åt dig. Om du inte skulle ha någon 3Butik i närheten så kan du alltid beställa ett nytt SIM-kort via Mitt3 på följande vis:
- Logga in på Mitt3
- Klicka på abonnemangsfliken
- Scrolla ner till inställningar
- Välj beställ/aktivera SIM-kort.
- Klicka på knappen beställ nytt SIM-kort
Det är även under den här fliken som du sedan kan aktivera ditt SIM-kort genom att knappa in SIM-kortsnumret (19 siffror) och klicka på aktivera.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.