Hej!
Jag spärrade min mobil igår eftersom att den blev stulen, tråkigast i världen...Men behöver ett nytt sim-kort. Kan man gå in i en 3butik och få ett sim-kort i handen med en gång eller är det en "beställningsvara"? Mvh, Caroline!
bRedigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej @Caroline.J , varmt välkommen till 3Community!
Vad tråkigt att höra att din mobil blivit stulen.
Givetvis så kan du besöka en av våra 3Butiker så hjälper de dig att aktivera ett nytt SIM-kort åt dig. Om du inte skulle ha någon 3Butik i närheten så kan du alltid beställa ett nytt SIM-kort via Mitt3 på följande vis:
Det är även under den här fliken som du sedan kan aktivera ditt SIM-kort genom att knappa in SIM-kortsnumret (19 siffror) och klicka på aktivera.
Vad tråkigt att höra att din mobil blivit stulen.
Givetvis så kan du besöka en av våra 3Butiker så hjälper de dig att aktivera ett nytt SIM-kort åt dig. Om du inte skulle ha någon 3Butik i närheten så kan du alltid beställa ett nytt SIM-kort via Mitt3 på följande vis:
- Logga in på Mitt3
- Klicka på abonnemangsfliken
- Scrolla ner till inställningar
- Välj beställ/aktivera SIM-kort.
- Klicka på knappen beställ nytt SIM-kort
Det är även under den här fliken som du sedan kan aktivera ditt SIM-kort genom att knappa in SIM-kortsnumret (19 siffror) och klicka på aktivera.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.