Skip to main content
Besvarat

Bindningstid

  • 23 maj 2024
  • 1 svar
  • 304 visningar

Jag undrar hur det kommer sig att det står att jag har bindningstid till oktober. Jag har inte bundit mina abonnemang. 

Bäst svar av JeppePeppe

// Inlägget har flyttats till Abonnemang //

 

Hejsan @Majhar!

Det är svårt att svara på utan detaljer kring avtalet - men vi hade förr mobilabonnemang med bindningstid, samt att våra återförsäljare fortfarande säljer abonnemang med bindningstid. På Mitt3 kan du logga in med BankID för att se dina avtal:

  1. Logga in på Mitt3
  2. Klicka på Inställningar
  3. Skrolla ned till Avtalsdokument och klicka på Läs dina avtalsdokument

 

Där kan du sedan se dina avtal, och när du senast förlängde/tecknade ditt abonnemang samt med vilka villkor det var.

Visa original

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 27 maj 2024

// Inlägget har flyttats till Abonnemang //

 

Hejsan @Majhar!

Det är svårt att svara på utan detaljer kring avtalet - men vi hade förr mobilabonnemang med bindningstid, samt att våra återförsäljare fortfarande säljer abonnemang med bindningstid. På Mitt3 kan du logga in med BankID för att se dina avtal:

  1. Logga in på Mitt3
  2. Klicka på Inställningar
  3. Skrolla ned till Avtalsdokument och klicka på Läs dina avtalsdokument

 

Där kan du sedan se dina avtal, och när du senast förlängde/tecknade ditt abonnemang samt med vilka villkor det var.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies