Besvarat

Byte av abonnemang

  • 16 september 2018
  • 1 svar
  • 130 visningar

Jag har beställt ett nytt abbonemang och undrar om mitt gamla automatiskt upphör att gälla. Det är inte bundet längre. Det är samma mobil nr
icon

Bästa svar av Tristan 16 september 2018, 14:04

Hej Evalaine!

När du gör en förlängning av ditt befintliga abonnemang i form av ny mobil och en annan abonnemangsform sker själva bytet samma dag som mobilen skickas ut till dig.
Detta sker helt automatiskt och det är inget som du behöver göra.

Du kan däremot själv kontrollera på Mitt3 och när du ser den nya abonnemangsformen vet du att din nya mobil är på väg. : )

Om du bara har ändrat abonnemangsform och inte tecknat ett nytt avtal med ny mobil sker den ändringen inom 10-15 minuter.
Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Evalaine!

När du gör en förlängning av ditt befintliga abonnemang i form av ny mobil och en annan abonnemangsform sker själva bytet samma dag som mobilen skickas ut till dig.
Detta sker helt automatiskt och det är inget som du behöver göra.

Du kan däremot själv kontrollera på Mitt3 och när du ser den nya abonnemangsformen vet du att din nya mobil är på väg. : )

Om du bara har ändrat abonnemangsform och inte tecknat ett nytt avtal med ny mobil sker den ändringen inom 10-15 minuter.

Svara