Skip to main content
Svar

Bytte till hallon med hjälp av kundtjänst men har ej fått något simkort eller avslutat 3Abonnemang?

  • July 17, 2018
  • 1 svar
  • 584 visningar

Ringde till er kundtjänst den 14 juni och pratade med "Shoel" enligt det sms:et jag fick senare och skulle bedöma samtalet. Jag valde att avsluta mitt 3 abonnemang för att byta till Hallon student och jag skulle få ett simkort skickat till mig den 15:de juli och avslutat mitt tre abonnemang då. i och med att det är den 17 juli idag och jag fortfarande inte fått något simkort och mitt 3 abonnemang fortfarande inte är avslutat så undrar jag vad som händer?

Bäst svar av Jocke

Välkommen till 3Community @Daniel1234!

Eftersom ditt ärende är så pass unikt skulle jag varmt rekommendera dig att kontakta kundservice. De har möjligheten att se över närmare vad som har hänt i det här ärendet.

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • Svar
  • July 19, 2018
Välkommen till 3Community @Daniel1234!

Eftersom ditt ärende är så pass unikt skulle jag varmt rekommendera dig att kontakta kundservice. De har möjligheten att se över närmare vad som har hänt i det här ärendet.