Bäst svar av Jocke
Visa originalBytte till hallon med hjälp av kundtjänst men har ej fått något simkort eller avslutat 3Abonnemang?
Ringde till er kundtjänst den 14 juni och pratade med "Shoel" enligt det sms:et jag fick senare och skulle bedöma samtalet. Jag valde att avsluta mitt 3 abonnemang för att byta till Hallon student och jag skulle få ett simkort skickat till mig den 15:de juli och avslutat mitt tre abonnemang då. i och med att det är den 17 juli idag och jag fortfarande inte fått något simkort och mitt 3 abonnemang fortfarande inte är avslutat så undrar jag vad som händer?
Välkommen till 3Community @Daniel1234 !
Eftersom ditt ärende är så pass unikt skulle jag varmt rekommendera dig att kontakta kundservice. De har möjligheten att se över närmare vad som har hänt i det här ärendet.
Eftersom ditt ärende är så pass unikt skulle jag varmt rekommendera dig att kontakta kundservice. De har möjligheten att se över närmare vad som har hänt i det här ärendet.
Svara
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑