Besvarat

Bytte till hallon med hjälp av kundtjänst men har ej fått något simkort eller avslutat 3Abonnemang?

  • 17 July 2018
  • 1 svar
  • 482 visningar

Ringde till er kundtjänst den 14 juni och pratade med "Shoel" enligt det sms:et jag fick senare och skulle bedöma samtalet. Jag valde att avsluta mitt 3 abonnemang för att byta till Hallon student och jag skulle få ett simkort skickat till mig den 15:de juli och avslutat mitt tre abonnemang då. i och med att det är den 17 juli idag och jag fortfarande inte fått något simkort och mitt 3 abonnemang fortfarande inte är avslutat så undrar jag vad som händer?
icon

Bäst svar av Jocke 19 July 2018, 16:13

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Välkommen till 3Community @Daniel1234!

Eftersom ditt ärende är så pass unikt skulle jag varmt rekommendera dig att kontakta kundservice. De har möjligheten att se över närmare vad som har hänt i det här ärendet.

Svara