Ringde till er kundtjänst den 14 juni och pratade med "Shoel" enligt det sms:et jag fick senare och skulle bedöma samtalet. Jag valde att avsluta mitt 3 abonnemang för att byta till Hallon student och jag skulle få ett simkort skickat till mig den 15:de juli och avslutat mitt tre abonnemang då. i och med att det är den 17 juli idag och jag fortfarande inte fått något simkort och mitt 3 abonnemang fortfarande inte är avslutat så undrar jag vad som händer?
Sida 1 / 1
Välkommen till 3Community @Daniel1234 !
Eftersom ditt ärende är så pass unikt skulle jag varmt rekommendera dig att kontakta kundservice. De har möjligheten att se över närmare vad som har hänt i det här ärendet.
Eftersom ditt ärende är så pass unikt skulle jag varmt rekommendera dig att kontakta kundservice. De har möjligheten att se över närmare vad som har hänt i det här ärendet.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.