Besvarat

Dåliga på befintliga kunder!

  • 13 September 2018
  • 1 svar
  • 190 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Er säljare ringde och påminde mig om att min abonnemang var på väg och löpa ut.
Erbjöd då nån deal med telefon+platta vilket jag inte var intresserad utav.
Ville enbart förlänga och få ut en Iphone X. Fick då reda på att jag skulle behöva betala 799:-/mån i 24mån, precis lika mycket som om en ny kund skulle komma in och teckna ett likadant abonnemang.
Jobbar Ni ingenting med kundrelationer? Hur kan man få ett så dåligt erbjudande när man vart kund hos Er i så många år?
icon

Bäst svar av Tristan 13 September 2018, 18:41

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Rocco!

3Community är ett forum för 3:s kunder att hjälpa varandra och att finna svar på generella frågor.

Det gör det också svårt att besvara just dina frågor och kanske är de mer lämpade till Kundombudsmannen, mer information finner du här:
https://www.tre.se/privat/varfor-3/ovrigt/om-3/kontakt/kundombudsmannen/

Svara