Skip to main content
Besvarat

dela upp abonnemang

• March 10, 2025
  • 2 svar
  • 154 visningar

Hej jag skall flytta till Australien i ett år i slutet på mars. Kan jag möjligen efter de 30dagar i Australien där jag surfar som i Sverige dela upp mitt abonnemang så att jag endast fortsätter betala för telefonen medans mitt data abonnemang sägs upp eller pausas?

Hälsn. Tilda  

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Tildalang, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Om du inte har någon bindningstid på ditt abonnemang kan du pausa det. För ett pausat abonnemang betalar du 29kr/mån. Kolla först om du har någon bindningstid:

1. Logga in på Mitt3
  2. Klicka på ditt abonnemang
  3. Se bindningstid

Om du inte har någon bindningstid så kan du ta kontakt med vår abonnemangsavdelning genom att ringa oss.

Tveka inte på att återkomma med hur det går, eller om det dyker upp fler frågor eller funderingar! 🙂

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • March 10, 2025

@Tildalang Hej,

är det så att du önskar behålla ditt telefonnummer eller kan du tänka dig ett nytt när du är tillbaka i Sverige efter din tid i Australien?

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • March 11, 2025

Hej ​@Tildalang, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Om du inte har någon bindningstid på ditt abonnemang kan du pausa det. För ett pausat abonnemang betalar du 29kr/mån. Kolla först om du har någon bindningstid:

1. Logga in på Mitt3
  2. Klicka på ditt abonnemang
  3. Se bindningstid

Om du inte har någon bindningstid så kan du ta kontakt med vår abonnemangsavdelning genom att ringa oss.

Tveka inte på att återkomma med hur det går, eller om det dyker upp fler frågor eller funderingar! 🙂