Hej, min frus nya telefon går inte att aktivera ESIM. Vi har ett familjeabonnemang och jag står som betalande av alla familjens abonnemang, instruktionerna är beskrivna som om alla abonnemang är individuella, när min fru loggar in på mitti, är hennes abonnemang avslutat.
Svar
esim flytt fungerar ej för familjemedlemmar
Bäst svar av Limpen
Hej
Om hon har sitt abonnemang under ditt namn, behöver du logga in med Bank-ID på Mitt3, helst på din mobiltelefon. Därifrån kan du klicka in dig på hennes abonnemang. Under "Hantera SIM-kort" ska det stå "Beställ eSIM". Klicka där och läs instruktionerna för hur ni gör, steg för steg. När du klickar på beställ eSIM igen, visas en QR-kod som din fru behöver skanna med sin telefon, även detta står instruktioner för i Mitt3 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
