Skip to main content

Hej! Vi har familjen abonnemang med extra användare 

 

men vi har separarerat och hur flyttar vi detta till annan operatör? 
 

Står numret som extra användare på den personen som brukar så de är enkelt att flytta?

Hej! Vi har familjen abonnemang med extra användare 

 

men vi har separarerat och hur flyttar vi detta till annan operatör? 
 

Står numret som extra användare på den personen som brukar så de är enkelt att flytta?

@Robertatkantic Välkommen till 3Community 😃

Om du loggar in på Mitt3 med ditt BankID så kan du göra överlåtelse där.

Mitt3 finner du här; https://www.tre.se/support/mitt3?utm_source=internal&utm_medium=tre.se&utm_campaign=v%C3%A4lkommen%20till%20tre&utm_content=ny%20landningssida

Skrolla ner till Överlåtelse, klicka på överlåtelse abonnemang. Välj vilket abonnemang du vill överlåta och följ instruktionerna 😃


Hej ​@Robertatkantic, varmt välkommen till 3Community!👋🏻

Det är inte alltid den som använder numret som faktiskt äger det. För att säkerställa vem som äger numret kan du, likt ​@Martin 3 kund i 19år förslår, logga in på Mitt3. De nummer du ser när du loggar in, står du som ägare för.

Den som i framtiden ska använda numret behöver ta kontakt med den nya operatören angående att flytta numret. Om numret ska flyttas från ditt ägandeskap till en annan person, behöver en blankett signeras för att numret ska kunna flyttas - detta får du mer information om av den andra operatören.

 

Tveka inte på att återkomma om det skulle dyka upp fler frågor eller funderingar! 🙂

 

// Vi har flyttat ditt inlägg till Abonnemang för att spegla innehållet bättre / Vi har ändrat titeln för att titeln ska matcha innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar