Kan ni hjälpa mig att swicha november som jag råkade betala fel mot oktober så ska jag betala den för november omgående nästa vecka
Bäst svar av JeppePeppe
Visa originalKan ni hjälpa mig att swicha november som jag råkade betala fel mot oktober så ska jag betala den för november omgående nästa vecka
Bäst svar av JeppePeppe
Visa originalHejsan ,
Om du loggar in på Tre´s hemsida och Mitt3 så kan du se dina fakturor och betala med Swish om du så vill. Eller i Mitt3 Appen för Android / iPhone.
Annars är det att kontakta kundservice gällande fakturafrågor.
/F
Hejsan
Tyvärr kan vi inte skicka tillbaka en redan gjord betalning till oss. Jag är ledsen ifall något var otydligt med vilket faktura det gällde. Hoppas det löser sig!
Är det så att abonnemanget har blivit spärrat, så är det snabbast sättet att ta bort spärren att betala fakturan med Swish via Mitt3 - så försvinner spärren rätt fort 😊
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑