Skip to main content
Besvarat

Faktura jag är sen med råkade betala en tidigare

• 25 november 2023
  • 2 svar
  • 94 visningar

• Nykomling
  • 1 kommentar

Kan ni hjälpa mig att swicha november som jag råkade betala fel mot oktober så ska jag betala den för november omgående nästa vecka

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Stoki!

Tyvärr kan vi inte skicka tillbaka en redan gjord betalning till oss. Jag är ledsen ifall något var otydligt med vilket faktura det gällde. Hoppas det löser sig!

Är det så att abonnemanget har blivit spärrat, så är det snabbast sättet att ta bort spärren att betala fakturan med Swish via Mitt3 - så försvinner spärren rätt fort 😊

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • 25 november 2023

Hejsan , @Stoki 

Om du loggar in på Tre´s hemsida och Mitt3 så kan du se dina fakturor och betala med Swish om du så vill. Eller i Mitt3 Appen för Android / iPhone.

https://www.tre.se/

Annars är det att kontakta kundservice gällande fakturafrågor.

Kontakta Kundservice

/F

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1407 kommentarer
  • Svar
  • 27 november 2023

Hejsan @Stoki!

Tyvärr kan vi inte skicka tillbaka en redan gjord betalning till oss. Jag är ledsen ifall något var otydligt med vilket faktura det gällde. Hoppas det löser sig!

Är det så att abonnemanget har blivit spärrat, så är det snabbast sättet att ta bort spärren att betala fakturan med Swish via Mitt3 - så försvinner spärren rätt fort 😊

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies