Hej @Amaar!
Tråkigt att du är besviken med hanteringen av ditt ärende.
Om det är så att du vill ta bort en anslutning till smartklocka kan du följa dessa steg:
- Logga in på Mitt3
- Klicka på det abonnemang du vill ta bort anslutningen från
- Under Extratjänster klickar du på din Apple Watch-anslutning
- Klicka därefter på Avbeställ tjänsten
Tveka inte på att återkomma om detta inte besvarar din fundering!
Jag passade på att skapa en ny tråd av ditt inlägg, hoppas detta är okej! Om inte - återkom till mig här i tråden eller via PM 
// Vi har flyttat ditt inlägg till Abonnemang för att spegla innehållet bättre / Vi har redigerat ditt inlägg eftersom känsliga uppgifter bryter mot våra riktlinjer. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //
// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //