Skip to main content

Hej Jätte besviken. Fel info, fusk?

Kund hos er för most 15 år men besviken nu

Skall få e sim till Apple Watch . Isabella nämnde att det blir 2 olika enheter. Hade även internetuppkoppling till klockan skall bort. Nu betalar jag e sim kopplingen och utan riktiga tjänster 

Måste ffa ta bort kopplingen.

jag är ledsen

Hej ​@Amaar!

Tråkigt att du är besviken med hanteringen av ditt ärende.

Om det är så att du vill ta bort en anslutning till smartklocka kan du följa dessa steg:

  1. Logga in på Mitt3
  2. Klicka på det abonnemang du vill ta bort anslutningen från
  3. Under Extratjänster klickar du på din Apple Watch-anslutning
  4. Klicka därefter på Avbeställ tjänsten

Tveka inte på att återkomma om detta inte besvarar din fundering!

 

Jag passade på att skapa en ny tråd av ditt inlägg, hoppas detta är okej! Om inte - återkom till mig här i tråden eller via PM 🙂

 

// Vi har flyttat ditt inlägg till Abonnemang för att spegla innehållet bättre / Vi har redigerat ditt inlägg eftersom känsliga uppgifter bryter mot våra riktlinjer. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar