Besvarat

Fick ej rätt storlek på SIM-kort

  • 17 August 2019
  • 1 svar
  • 125 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer
Jag gjorde en beställning på ett nytt simkort som jag tänkte använda i mobilen för att slippa ha med mig ett modem som nästan inte funkar. Nu fick jag kortet, men det var inte nano utan det var ett sånt kort jag redan har och den har jag ingen användning av i mobilen. Skicka ett nanokort (3 delat) 07XXXXXXXX

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Nils 19 August 2019, 15:07

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hejsan @Jnhk och varmt välkommen till 3Community!

Beklagar verkligen att det blev fel. För att få rätt SIM-kort skickat till dig behöver du vända dig direkt till Kundservice. Du kan chatta med dom direkt här så ser dom till så att rätt kort skickas ut.

Har du vägarna förbi en 3Butik går det även utmärkt att hämta kortet direkt över disk! 🙂

Svara