Skip to main content
Besvarat

Flera abonnemang

  • 18 december 2018
  • 1 svar
  • 185 visningar

Jag prata med någon i er kundtjänst för ett tag sedan och personen bekräftade att jag endast hade 1 abonnemang. När jag går in på mitt3 och kollar så står det att jag har två abonnemang.
Jag har ett "hemabonnemang" med 100GB surf som jag ska kunna föra över internet på till min telefon, men det fungerar inte. Vad är felet?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Bäst svar av Jocke

Hej @linaekberg.

Det är svårt att svara på såhär på rak arm. För att vi ska kunna se över detta närmare skulle du behöva komma i kontakt med vår kundservice. De har möjlighet att forska vidare i ditt ärende. Du hittar kontaktuppgifterna här.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 660 kommentarer
  • Svar
  • 19 december 2018
Hej @linaekberg.

Det är svårt att svara på såhär på rak arm. För att vi ska kunna se över detta närmare skulle du behöva komma i kontakt med vår kundservice. De har möjlighet att forska vidare i ditt ärende. Du hittar kontaktuppgifterna här.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies