Skip to main content
Svar

Flera abonnemang

  • December 18, 2018
  • 1 svar
  • 193 visningar

Jag prata med någon i er kundtjänst för ett tag sedan och personen bekräftade att jag endast hade 1 abonnemang. När jag går in på mitt3 och kollar så står det att jag har två abonnemang.
Jag har ett "hemabonnemang" med 100GB surf som jag ska kunna föra över internet på till min telefon, men det fungerar inte. Vad är felet?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Bäst svar av Jocke

Hej.

Det är svårt att svara på såhär på rak arm. För att vi ska kunna se över detta närmare skulle du behöva komma i kontakt med vår kundservice. De har möjlighet att forska vidare i ditt ärende. Du hittar kontaktuppgifterna här.

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • Svar
  • December 19, 2018

Hej.

Det är svårt att svara på såhär på rak arm. För att vi ska kunna se över detta närmare skulle du behöva komma i kontakt med vår kundservice. De har möjlighet att forska vidare i ditt ärende. Du hittar kontaktuppgifterna här.