Jag prata med någon i er kundtjänst för ett tag sedan och personen bekräftade att jag endast hade 1 abonnemang. När jag går in på mitt3 och kollar så står det att jag har två abonnemang.
Jag har ett "hemabonnemang" med 100GB surf som jag ska kunna föra över internet på till min telefon, men det fungerar inte. Vad är felet?
Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Hej @linaekberg .
Det är svårt att svara på såhär på rak arm. För att vi ska kunna se över detta närmare skulle du behöva komma i kontakt med vår kundservice. De har möjlighet att forska vidare i ditt ärende. Du hittar kontaktuppgifterna här.
Det är svårt att svara på såhär på rak arm. För att vi ska kunna se över detta närmare skulle du behöva komma i kontakt med vår kundservice. De har möjlighet att forska vidare i ditt ärende. Du hittar kontaktuppgifterna här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.