Skip to main content
Hej

min mobil strular och är sugen på en ny men har bindningstid kvar så min fråga är går det att lösa på något sätt? Har ju varit kund hos er länge och tänker att jag kommer förbli det. Mvh Johan



/Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre



Ämnet har flyttats till abonnemang
Hej!



Generellt sett kan du förlänga ditt mobilabonnemang tre månader innan bindningstiden går ut. I vissa enstaka fall går att att förlänga en liten stund tidigare. Nu vet jag inte hur lång bindningstid du har kvar, men en annan lösning är att köpa ut resterande bindningstid genom en slutfaktura. På så sätt köper du bort den kvarvarande bindningstiden och kan förlänga ditt abonnemang omgående med en ny mobil. :)



Mitt bästa tips är att du ringer till 3s kundtjänst en vardag mellan 8-18 eftersom rätt avdelning för att hantera båda ärendena är på plats. Du når kundtjänst på 0735-300 400 🙂

Lämna en kommentar