Skip to main content
Besvarat

Förlängde men ångrade mig, fel bindningstid

  • 31 juli 2018
  • 1 svar
  • 158 visningar

Hej, mitt abonemang går ut i slutet på okt 2018.
jag står för 2mobiler.
jag beställde 2st mobiler men ångrade mig efter 2timmar.
ringde tillbaka. Inga problem var det. Men mobilerna blev skickade. Fick sms om det. Ringde igen o vi kom överrens om att jag inte skulle hämta hos ombudet👍
Men nu ser jag att abbonemanget har ändrats 2år framåt 2020 oktober😳
det ändras väll tillbaka till 2018 okt igen???
mvh

Bäst svar av Jocke

Hej @Oskaraldo och välkommen till 3Community.

När vi har tagit emot produkterna du har returnerat kan det ta några dagar innan din bindningstid backa tillbaka till ditt gamla avtal. Du kan själv se på vår kundportal, Mitt3 när din bindningstid har återgått till tidigare, som du hade innan förlängningen av avtalet.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 656 kommentarer
  • Svar
  • 2 augusti 2018
Hej @Oskaraldo och välkommen till 3Community.

När vi har tagit emot produkterna du har returnerat kan det ta några dagar innan din bindningstid backa tillbaka till ditt gamla avtal. Du kan själv se på vår kundportal, Mitt3 när din bindningstid har återgått till tidigare, som du hade innan förlängningen av avtalet.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies