Hej. Jag har varit kund hos er länge. Mitt abonnemang ska gå ut i november. Men otur så gick mobilen sönder. Så jag tecknade ett nytt abonnemang. Och som TACK för att jag är nöjd med er får jag betala 150kr extra för att jag måste teckna ett nytt abonnemang fram till nov. Om jag hade valt en annan leverantör förstår jag extra Avg. Men jag blir ju straffad för att jag är en nöjd och trogen kund.
Det känns surt.
Mvh En 63 årig sjuk pansionär.
Ser fram imot erat svar.
>Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Hej @Nöjd kund och välkommen till 3Community.
Jag beklagar att din förra mobiltelefon gick sönder.
Utifrån den informationen jag kan utvinna i ditt inlägg skriver du att din bindningstid skulle ha löpt ut i november.
Ett abonnemang kan nämligen förlängas med en ny mobiltelefon när det är mindre än tre månader kvar av bindningstiden. Jag misstänker därför att de 150 kr du refererar till kan vara för att du köpt loss den resterande bindningstiden. Notera att detta endast är en spekulation från min sida eftersom jag inte har tillgång till någon mer detaljerad information. Vill du ha exakt information om vad det avser rekommenderar jag dig att kontakta vår kundservice.
Jag beklagar att din förra mobiltelefon gick sönder.
Utifrån den informationen jag kan utvinna i ditt inlägg skriver du att din bindningstid skulle ha löpt ut i november.
Ett abonnemang kan nämligen förlängas med en ny mobiltelefon när det är mindre än tre månader kvar av bindningstiden. Jag misstänker därför att de 150 kr du refererar till kan vara för att du köpt loss den resterande bindningstiden. Notera att detta endast är en spekulation från min sida eftersom jag inte har tillgång till någon mer detaljerad information. Vill du ha exakt information om vad det avser rekommenderar jag dig att kontakta vår kundservice.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.