Hej! Jag har varit kund hos er i över 10 år och nu vill jag byta upp mig, jag kan byta mobil i maj, men om jag betalar mellanskillnaden och tecknar nytt abbonemang med en iPhone X. Men allt hänger på priset på det abbonemanget. Jag vill gärna stanna hos er, men men min dotter bytte till Telia, och jag gör nog detsamma om det inte blir en bra affär.
Ha en fin dag
vänligen Anna
Sida 1 / 1
Hej!
Min bästa rekommendation är att du ringer till 3 på 0735-300 400 under vardagar 8-18, så kan du prata med den avdelning som kan se över vilka alternativ som finns för dig som varit kund länge! I tonvalsmenyn väljer du att du vill säga upp ditt abonnemang, då kommer du till den avdelning som kan hjälpa dig med allt kring detta; betala av abonnemanget så att du kan förlänga redan nu och se över vilka abonnemang som finns att skaffa med en ny telefon. 🙂
Min bästa rekommendation är att du ringer till 3 på 0735-300 400 under vardagar 8-18, så kan du prata med den avdelning som kan se över vilka alternativ som finns för dig som varit kund länge! I tonvalsmenyn väljer du att du vill säga upp ditt abonnemang, då kommer du till den avdelning som kan hjälpa dig med allt kring detta; betala av abonnemanget så att du kan förlänga redan nu och se över vilka abonnemang som finns att skaffa med en ny telefon. 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.