Besvarat

Förnya abonnemang


Två frågor:
1) mitt nuvarande abonnemang har ingen bindningstid, nu undrar jag när min telefon är "slutbetald", trodde det var nu eftersom det gått två år, men ser att jag även denna månad skall betala full avgift för telefonen
2) hur gör jag för att ändra/byta abonnemang

Med vänlig hälsning
Bengt Larsson

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bästa svar av niiveus 8 februari 2019, 09:02

Hejsan @coach55,

välkommen till forumet! 🙂

coach55 skrev:

1) mitt nuvarande abonnemang har ingen bindningstid, nu undrar jag när min telefon är "slutbetald", trodde det var nu eftersom det gått två år, men ser att jag även denna månad skall betala full avgift för telefonen


Månadskostnaden för din mobil är i 24 månader på pricken. Tänk på att du betalar eftersläpande för mobilen, så sista betalningen kommer månaden efter den månaden månadskostnaden avslutades i.

coach55 skrev:

2) hur gör jag för att ändra/byta abonnemang


Du kan förlänga om ditt abonnemang direkt via vår hemsida, i kontakt med kundservice eller i din närmsta 3Butik. Om du inte vill förlänga om ditt abonnemang med ny bindningstid kan man även endast ändra abonnemangsformen, vilket inte är bindande. Detta kan du göra i kontakt med kundservice eller din närmsta 3Butik.

Visa original

1 svar

Användarnivå 2
Emblem +6
Hejsan @coach55,

välkommen till forumet! 🙂

coach55 skrev:

1) mitt nuvarande abonnemang har ingen bindningstid, nu undrar jag när min telefon är "slutbetald", trodde det var nu eftersom det gått två år, men ser att jag även denna månad skall betala full avgift för telefonen


Månadskostnaden för din mobil är i 24 månader på pricken. Tänk på att du betalar eftersläpande för mobilen, så sista betalningen kommer månaden efter den månaden månadskostnaden avslutades i.

coach55 skrev:

2) hur gör jag för att ändra/byta abonnemang


Du kan förlänga om ditt abonnemang direkt via vår hemsida, i kontakt med kundservice eller i din närmsta 3Butik. Om du inte vill förlänga om ditt abonnemang med ny bindningstid kan man även endast ändra abonnemangsformen, vilket inte är bindande. Detta kan du göra i kontakt med kundservice eller din närmsta 3Butik.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings