Två frågor:
1) mitt nuvarande abonnemang har ingen bindningstid, nu undrar jag när min telefon är "slutbetald", trodde det var nu eftersom det gått två år, men ser att jag även denna månad skall betala full avgift för telefonen
2) hur gör jag för att ändra/byta abonnemang
Med vänlig hälsning
Bengt Larsson
rRedigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Hejsan @coach55 ,
välkommen till forumet! :-)
1) mitt nuvarande abonnemang har ingen bindningstid, nu undrar jag när min telefon är "slutbetald", trodde det var nu eftersom det gått två år, men ser att jag även denna månad skall betala full avgift för telefonen
Månadskostnaden för din mobil är i 24 månader på pricken. Tänk på att du betalar eftersläpande för mobilen, så sista betalningen kommer månaden efter den månaden månadskostnaden avslutades i.
2) hur gör jag för att ändra/byta abonnemang
Du kan förlänga om ditt abonnemang direkt via vår hemsida, i kontakt med kundservice eller i din närmsta 3Butik. Om du inte vill förlänga om ditt abonnemang med ny bindningstid kan man även endast ändra abonnemangsformen, vilket inte är bindande. Detta kan du göra i kontakt med kundservice eller din närmsta 3Butik.
välkommen till forumet! :-)
Månadskostnaden för din mobil är i 24 månader på pricken. Tänk på att du betalar eftersläpande för mobilen, så sista betalningen kommer månaden efter den månaden månadskostnaden avslutades i.
Du kan förlänga om ditt abonnemang direkt via vår hemsida, i kontakt med kundservice eller i din närmsta 3Butik. Om du inte vill förlänga om ditt abonnemang med ny bindningstid kan man även endast ändra abonnemangsformen, vilket inte är bindande. Detta kan du göra i kontakt med kundservice eller din närmsta 3Butik.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.