Skip to main content
Två frågor:

1) mitt nuvarande abonnemang har ingen bindningstid, nu undrar jag när min telefon är "slutbetald", trodde det var nu eftersom det gått två år, men ser att jag även denna månad skall betala full avgift för telefonen

2) hur gör jag för att ändra/byta abonnemang



Med vänlig hälsning

Bengt Larsson



rRedigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Hejsan @coach55,



välkommen till forumet! :-)



1) mitt nuvarande abonnemang har ingen bindningstid, nu undrar jag när min telefon är "slutbetald", trodde det var nu eftersom det gått två år, men ser att jag även denna månad skall betala full avgift för telefonen

Månadskostnaden för din mobil är i 24 månader på pricken. Tänk på att du betalar eftersläpande för mobilen, så sista betalningen kommer månaden efter den månaden månadskostnaden avslutades i.



2) hur gör jag för att ändra/byta abonnemang

Du kan förlänga om ditt abonnemang direkt via vår hemsida, i kontakt med kundservice eller i din närmsta 3Butik. Om du inte vill förlänga om ditt abonnemang med ny bindningstid kan man även endast ändra abonnemangsformen, vilket inte är bindande. Detta kan du göra i kontakt med kundservice eller din närmsta 3Butik.

Lämna en kommentar