Skip to main content
Besvarat

försäkring

  • 10 oktober 2023
  • 1 svar
  • 131 visningar

Ingår det försäkring i mitt abonnemang har fått spricka I min fram skärm på min telefon.

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Aaalbino!

Du kan se ifall du har valt till försäkring för din telefon inne på Mitt3. 😊

  1. Logga in på Mitt3
  2. Klicka på ditt abonnemang och skrolla ned, så ser du tjänster som ligger på abonnemanget.
  3. Hittar du inte försäkringen där, så kan du gå tillbaka, skrolla ned till din telefon och klicka på den.
  4. Längst ned ska det stå ifall du har försäkring eller inte.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1407 kommentarer
  • Svar
  • 11 oktober 2023

Hejsan @Aaalbino!

Du kan se ifall du har valt till försäkring för din telefon inne på Mitt3. 😊

  1. Logga in på Mitt3
  2. Klicka på ditt abonnemang och skrolla ned, så ser du tjänster som ligger på abonnemanget.
  3. Hittar du inte försäkringen där, så kan du gå tillbaka, skrolla ned till din telefon och klicka på den.
  4. Längst ned ska det stå ifall du har försäkring eller inte.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies