Hej
Jag har köpt 3Bredband kontant 30GB 1 månad. Jag har gått in på tre.se/fyllpa och registrerad värdebevis , det här mottaget värdebevis men det har inte fyllt på alls.
Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Sida 1 / 1
Hej Candice!
Om du fortfarande inte har fått in någon påfyllning till ditt 3Bredband Kontant rekommenderar jag dig att ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 så att de kan se efter vad som har skett.
Hoppas att det löser sig för dig. : )
Om du fortfarande inte har fått in någon påfyllning till ditt 3Bredband Kontant rekommenderar jag dig att ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 så att de kan se efter vad som har skett.
Hoppas att det löser sig för dig. : )
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.