Besvarat

Går det att förlänga abonnemang och välja ny telefon på mitt3?

  • 13 December 2018
  • 5 svar
  • 908 visningar

Och exakt HUR gör man? Hittar ingenstans där jag kan välja förlänga, hittar bara vart det står att bindningstiden gått ut och det går att förlänga..men det står ingenstans HUR! Lyckades hitta det en gång men då fanns det bara några exempel på telefoner man kunde välja och det var ingen jag ville ha.
icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 13 December 2018, 13:52

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
Vill du förlänga och/eller lägga på en telefon på ett abonnemang skulle jag rekommendera att kontakta kundservice/en 3butik för att då få hjälp. Här kan du ringa. Jag hottar inte heller just nu om man kan göra detta via mitt3.

Men vet att kundservice kan hjälp 🙂
lycka till!
Tack! Får hitta ett sätt förutom att ringa för luren jag har nu hör jag inget i 😆
Går att få hjälp på chatten också ! Har nu förlängt mitt abonnemang och beställt en ny telefon där 👍
Användarnivå 7
Emblem +40
Snyggt att det löste sig via chatten! :)

Det går även alldeles utmärkt att förlänga sitt abonnemang på hemsidan, dock inte via Mitt3. Först väljer man telefonen man vill ha, sedan abonnemanget. I steget efter väljer man att man vill behålla sitt mobilnummer, då förlängs abonnemanget om man har ett 3Abonnemang redan 🙂
Användarnivå 7
Emblem +10
Går att få hjälp på chatten också ! Har nu förlängt mitt abonnemang och beställt en ny telefon där 👍

Härligt att det löste sig, grattis till din nya mobil! Tveka inte att höra av dig om du skulle ha några funderingar om hur man kommer igång eller så. 🙂

Svara