Besvarat

Gemensam surf

  • 6 April 2019
  • 1 svar
  • 170 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej,

Mob 0735549989 skall vara med under vår gemensamma surf för dem 64 GB vi har. Skulle ni vilja kika vad som är galet varför min sons surf tar slut när vi har kvar .

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Tretin 8 April 2019, 12:50

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hejsan @Dabo!

Varmt välkommen till forumet! :-)

Här i forumet har inte kundservice någon direkt närvaro, så frågor som rör specifika grejer kopplat till sitt abonnemang eller användande behöver man vända sig till kundservice för att få hjälp med. Du kan komma i kontakt med kundservice här.

Du kan däremot se dataförbrukning inne i Mitt3 om du loggar in med mobilt bankID. Väl där inne om du klickar på den stora lila bollen kan du se både surfmängder som är tillgängliga per abonnemang och hur mycket som förbrukats.

Svara