Besvarat

Har inte fått SIM-kortet

  • 22 May 2019
  • 1 svar
  • 173 visningar

Hej, jag blev kontaktad av en säljare hos er ca 29 april och ändrade då lite på abonnemang. Jag blev sedan tillsätt en ny surfplatta som skulle vara utrustad med ett surfabbonemang. Jag har dock inte fått något simkort att sätta i plattan.
Ttacksam för återkoppling.
Mvi Torbjörn zaar 076X XXXXXX

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Pettersson 23 May 2019, 14:07

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

sim-kortet borde legat i paketet som din surfplatta kom med. Om det inte gjorde det verkar det ha missats av lagret. För att få ett nytt simkort så snabbt som möjligt är det bästa att gå in i en 3Butik, så kan du få ett överdisk. Kom ihåg att ta med legitimation!

Alternativt kan du beställa ett nytt via Mitt3 på webben. Logga in med mobilt bank ID, välj fliken ”abonnemang” och sedan abonnemanget det - där kan du beställa ett nytt där. Kundservice kan även hjälpa dig med detta. 🙂

Gick det bra för dig att få tag i ett nytt simkort?

Svara