Skip to main content
Besvarat

Har min surf tagit slut på bredbandet? Kan jag köpa mer surf?

  • 14 juli 2018
  • 1 svar
  • 547 visningar

Hej. Jag skaffade ett mobilt bredband för ett tag sedan med 100 GB i månaden. Jag tror att surfen tagit slut nu, men har varken fått Mail eller sms om att det är så. Om så är läget, går det att höja upp mängden surf per månad, eller går det att köpa till extra surf som det går med mitt mobilabonnemang?
Mvh Jasmine

Bäst svar av Jocke

Välkommen till 3Community @Jasdastar!

Du kan enkelt se om din datamängd är slut via vår kundportal, Mitt3.

När du kommit upp i den datamängd som ingår i ditt abonnemang ska du dock få ett meddelande om detta. Har du inte mottagit något meddelande misstänker jag att du fortfarande har datamängd kvar.

Det går bra att köpa till 3Extrasurf om du skulle vara i behov av det.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 16 juli 2018
Välkommen till 3Community @Jasdastar!

Du kan enkelt se om din datamängd är slut via vår kundportal, Mitt3.

När du kommit upp i den datamängd som ingår i ditt abonnemang ska du dock få ett meddelande om detta. Har du inte mottagit något meddelande misstänker jag att du fortfarande har datamängd kvar.

Det går bra att köpa till 3Extrasurf om du skulle vara i behov av det.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies