Besvarat

Hela surf-potten på 8 dagar

  • 9 June 2019
  • 1 svar
  • 428 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Det är nåt som inte stämmer. Min surf pott brukar räcka hela månaden. Nu helt plötsligt är min surf pott noll efter 8 dagar denna månad. Jag har inte varit utomlands och inte gjort nåt extra ordinärt. Förra månaden gick 2mb åt. Denna månad - dvs 8 dagar har 3,44 MB gått åt. Kan nån obehörig/främling kunnat stjäla min pott? Tacksam för svar!
mvh

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Tretin 11 June 2019, 08:46

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Halloj @HEMS52!

Det är svårt att sätta fingret på vad exakt all sin surf har gått till - då nästan allt vi gör idag med mobilen eller datorn kräver surf.

Du kan alltid kika här för att se ungefär hur mycket surf som går åt i snitt när man är ute på nätet. Det kan hjälpa en få en bättre uppfattning.

Kan nån obehörig/främling kunnat stjäla min pott?

Nej, utan ditt SIM-kort till abonnemanget kan ingen komma åt din surf. Ditt SIM-kort är även unikt så det kan inte finnas två.

Enda sätten att dela med sig av sin surf är antingen att du internetdelar eller med 3Dela Data, något som kundservice endast kan lägga till och fingerar bara mellan abonnemang du har hos oss.

Svara