Besvarat

Hur avslutar jag mobilt bredband?

  • 16 September 2018
  • 1 svar
  • 3030 visningar

Hej,

Jag har mobilt bredband hemma via Tre och det fungerar mycket dåligt (500 gig/månad) (går ej att streama etc).
Vill avsluta abonnemanget, som gäller till december 2019 redan nu så att det är gjort så att jag inte glömmer bort luckan som kommer innan december 2019. Hur går jag till väga?
Av nån anledning kan jag bara se mitt vanliga abonnemang för telefonen i Mitt3, men ej för bredbandet, men pengarna för båda dras på samma faktura varje månad via autogiro....
SKUMT!
icon

Bäst svar av Tristan 16 September 2018, 13:55

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Mikael!

För att se bägge dina abonnemang på Mitt3 behöver du vara registrerad som administratör/betalningsansvarig och använda en epostadress vid inloggning.

Logga ut från Mitt3 och klicka på Skapa konto samt följ instruktionerna där för att lösa det problemet.

När det gäller uppsägningen av ditt bredband behöver du kontakta Kundservice på 0735 - 300 400 under en vardag mellan klockan 08 och 18.

Du kan även ta kontakt med Kundservice redan idag för att göra en felanmälan av ditt bredband.
Det kan trots allt vara något som går att åtgärda rent tekniskt alternativt leda till lägre månadskostnad beroende på vad den tekniska avdelningen kommer fram till.

Svara