Besvarat

Hur får jag aviseringsnummer på min order?

  • 19 September 2018
  • 1 svar
  • 720 visningar

Jag beställde min iPhone XS via 3kundservice för tre dagar sedan och har endast fått beställningsbekräftelse. Har inte fått någon orderbekräftelse (kod) varken via mail eller sms. Behöver jag kontakta kundservice igen eller får jag ingen kod bara för att jag beställde via kundservice?

Han jag pratade med sa dessutom att eftersom jag beställde via kundservice kommer min telefon skickas ut på första leveransen på torsdag/fredag. Stämmer det? Många har börjat få notiser från postnord att deras telefoner förbereds för leverans, men jag har inte fått någon. Beror det på att min order fortfarande inte är bekräftad?
icon

Bäst svar av Tristan 19 September 2018, 18:45

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Jackie!

Alla beställningar av de nya modellerna av iPhone hanteras i den ordning de blev utförda.
Det beror alltså på när du gjorde din beställning och vilken plats i kön du fick.

Du kommer att få ett ordernummer så snart din beställning är hanterad och du borde ha fått en orderbekräftelse via mail ifall du lämnade din mailadress vid beställningstillfället.

Du kan alltid ta kontakt med Kundservice för att få bekräftat att din beställning är gjord men Kundservice kan inte uppge när din leverans kommer att ske då det beror på din plats i kön och hur många exemplar av den modellen Apple levererar i första leveransen.

Svara