Skip to main content
Besvarat

Hur kontaktar jag kundservice när mitt abonnemang är spärrat?

  • 18 juni 2018
  • 1 svar
  • 655 visningar

Kan inte kontakta 3 kundservice då mitt abonnemang är spärrat hur gör jag?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Johnny

Hej @Master65,

Förutsatt att SIM-kortet inte spärrats till följd av stöld/ förlust så ska du i dagsläget kunna kontakta kundservice genom kortnummer 300 från din 3Mobil.

Om abonnemanget spärrats till följd av en obetald faktura så rekommenderar jag att du följer anvisningarna i det SMS som skickats ut där vi rekommenderar att betala fakturan via Mitt3. Om du gör en kortbetalning därigenom så spärras abonnemanget upp igen inom 24 timmar. Du kan läsa mer om hur du gör en kortbetalning via Mitt3 här.
Visa original

1 svar

Johnny
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Pensionerad Moderator
  • 149 kommentarer
  • Svar
  • 18 juni 2018
Hej @Master65,

Förutsatt att SIM-kortet inte spärrats till följd av stöld/ förlust så ska du i dagsläget kunna kontakta kundservice genom kortnummer 300 från din 3Mobil.

Om abonnemanget spärrats till följd av en obetald faktura så rekommenderar jag att du följer anvisningarna i det SMS som skickats ut där vi rekommenderar att betala fakturan via Mitt3. Om du gör en kortbetalning därigenom så spärras abonnemanget upp igen inom 24 timmar. Du kan läsa mer om hur du gör en kortbetalning via Mitt3 här.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies