Bäst svar av Erik
Visa originalHur lång bindningstid har jag?
Om jag vill byta operatör, hur längre har jag bindningstid?
Hej @Suad Jasaragic , välkommen till 3Community!
Tack för ditt bidrag till forumet.
Det går att byta operatör när som helst, om du har bindningstid kvar kan det dock resultera i att din sista faktura från Tre blir högre än vanligt (månadskostnad x antal månader som är kvar).
Du kan enkelt se din nuvarande bindningstid via Mitt3.
Om du har bestämt dig för att byta operatör behöver du komma i kontakt med vår abonnemangsavdelning för att beställa en slutfaktura som avser resterande bindningstid/uppsägningstid. Du kan nå dem via vår kundservice på tel: 0735 300 400, deras öppettider är vardagar mellan 8-18.
Du kan hitta mer information om avslut i artikeln nedan:
Byta-, förlänga- eller avsluta abonnemang
Hoppas att det var svar på din fundering! ☺️
Tack för ditt bidrag till forumet.
Det går att byta operatör när som helst, om du har bindningstid kvar kan det dock resultera i att din sista faktura från Tre blir högre än vanligt (månadskostnad x antal månader som är kvar).
Du kan enkelt se din nuvarande bindningstid via Mitt3.
- Logga in på Mitt3
- Välj fliken "Abonnemang"
- Välj ditt abonnemang
Om du har bestämt dig för att byta operatör behöver du komma i kontakt med vår abonnemangsavdelning för att beställa en slutfaktura som avser resterande bindningstid/uppsägningstid. Du kan nå dem via vår kundservice på tel: 0735 300 400, deras öppettider är vardagar mellan 8-18.
Du kan hitta mer information om avslut i artikeln nedan:
Byta-, förlänga- eller avsluta abonnemang
Hoppas att det var svar på din fundering! ☺️
Svara
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑