Besvarat

Hur lång bindningstid har jag?

  • 29 april 2018
  • 1 svar
  • 1524 visningar

Om jag vill byta operatör, hur längre har jag bindningstid?
icon

Bästa svar av Erik 30 april 2018, 12:04

Hej @Suad Jasaragic, välkommen till 3Community!
Tack för ditt bidrag till forumet.

Det går att byta operatör när som helst, om du har bindningstid kvar kan det dock resultera i att din sista faktura från Tre blir högre än vanligt (månadskostnad x antal månader som är kvar).

Du kan enkelt se din nuvarande bindningstid via Mitt3.
  1. Logga in på Mitt3
  2. Välj fliken "Abonnemang"
  3. Välj ditt abonnemang
I första raden kommer du se din nuvarande bindningstid.


Om du har bestämt dig för att byta operatör behöver du komma i kontakt med vår abonnemangsavdelning för att beställa en slutfaktura som avser resterande bindningstid/uppsägningstid. Du kan nå dem via vår kundservice på tel: 0735 300 400, deras öppettider är vardagar mellan 8-18.

Du kan hitta mer information om avslut i artikeln nedan:
Byta-, förlänga- eller avsluta abonnemang

Hoppas att det var svar på din fundering! ☺
Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +8
Hej @Suad Jasaragic, välkommen till 3Community!
Tack för ditt bidrag till forumet.

Det går att byta operatör när som helst, om du har bindningstid kvar kan det dock resultera i att din sista faktura från Tre blir högre än vanligt (månadskostnad x antal månader som är kvar).

Du kan enkelt se din nuvarande bindningstid via Mitt3.
  1. Logga in på Mitt3
  2. Välj fliken "Abonnemang"
  3. Välj ditt abonnemang
I första raden kommer du se din nuvarande bindningstid.


Om du har bestämt dig för att byta operatör behöver du komma i kontakt med vår abonnemangsavdelning för att beställa en slutfaktura som avser resterande bindningstid/uppsägningstid. Du kan nå dem via vår kundservice på tel: 0735 300 400, deras öppettider är vardagar mellan 8-18.

Du kan hitta mer information om avslut i artikeln nedan:
Byta-, förlänga- eller avsluta abonnemang

Hoppas att det var svar på din fundering! ☺

Svara