Skip to main content
Besvarat

Hur lång bindningstid har jag?

  • 29 april 2018
  • 1 svar
  • 4922 visningar

Om jag vill byta operatör, hur längre har jag bindningstid?

Bäst svar av Erik

Hej @Suad Jasaragic, välkommen till 3Community!
Tack för ditt bidrag till forumet.

Det går att byta operatör när som helst, om du har bindningstid kvar kan det dock resultera i att din sista faktura från Tre blir högre än vanligt (månadskostnad x antal månader som är kvar).

Du kan enkelt se din nuvarande bindningstid via Mitt3.
  1. Logga in på Mitt3
  2. Välj fliken "Abonnemang"
  3. Välj ditt abonnemang
I första raden kommer du se din nuvarande bindningstid.


Om du har bestämt dig för att byta operatör behöver du komma i kontakt med vår abonnemangsavdelning för att beställa en slutfaktura som avser resterande bindningstid/uppsägningstid. Du kan nå dem via vår kundservice på tel: 0735 300 400, deras öppettider är vardagar mellan 8-18.

Du kan hitta mer information om avslut i artikeln nedan:
Byta-, förlänga- eller avsluta abonnemang

Hoppas att det var svar på din fundering! ☺️
Visa original

1 svar

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 683 kommentarer
  • Svar
  • 30 april 2018
Hej @Suad Jasaragic, välkommen till 3Community!
Tack för ditt bidrag till forumet.

Det går att byta operatör när som helst, om du har bindningstid kvar kan det dock resultera i att din sista faktura från Tre blir högre än vanligt (månadskostnad x antal månader som är kvar).

Du kan enkelt se din nuvarande bindningstid via Mitt3.
  1. Logga in på Mitt3
  2. Välj fliken "Abonnemang"
  3. Välj ditt abonnemang
I första raden kommer du se din nuvarande bindningstid.


Om du har bestämt dig för att byta operatör behöver du komma i kontakt med vår abonnemangsavdelning för att beställa en slutfaktura som avser resterande bindningstid/uppsägningstid. Du kan nå dem via vår kundservice på tel: 0735 300 400, deras öppettider är vardagar mellan 8-18.

Du kan hitta mer information om avslut i artikeln nedan:
Byta-, förlänga- eller avsluta abonnemang

Hoppas att det var svar på din fundering! ☺️

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies