Om jag vill byta operatör, hur längre har jag bindningstid?
Sida 1 / 1
Hej @Suad Jasaragic , välkommen till 3Community!
Tack för ditt bidrag till forumet.
Det går att byta operatör när som helst, om du har bindningstid kvar kan det dock resultera i att din sista faktura från Tre blir högre än vanligt (månadskostnad x antal månader som är kvar).
Du kan enkelt se din nuvarande bindningstid via Mitt3.
I första raden kommer du se din nuvarande bindningstid.
Om du har bestämt dig för att byta operatör behöver du komma i kontakt med vår abonnemangsavdelning för att beställa en slutfaktura som avser resterande bindningstid/uppsägningstid. Du kan nå dem via vår kundservice på tel: 0735 300 400, deras öppettider är vardagar mellan 8-18.
Du kan hitta mer information om avslut i artikeln nedan:
Byta-, förlänga- eller avsluta abonnemang
Hoppas att det var svar på din fundering!
Tack för ditt bidrag till forumet.
Det går att byta operatör när som helst, om du har bindningstid kvar kan det dock resultera i att din sista faktura från Tre blir högre än vanligt (månadskostnad x antal månader som är kvar).
Du kan enkelt se din nuvarande bindningstid via Mitt3.
- Logga in på Mitt3
- Välj fliken "Abonnemang"
- Välj ditt abonnemang
I första raden kommer du se din nuvarande bindningstid.
Om du har bestämt dig för att byta operatör behöver du komma i kontakt med vår abonnemangsavdelning för att beställa en slutfaktura som avser resterande bindningstid/uppsägningstid. Du kan nå dem via vår kundservice på tel: 0735 300 400, deras öppettider är vardagar mellan 8-18.
Du kan hitta mer information om avslut i artikeln nedan:
Byta-, förlänga- eller avsluta abonnemang
Hoppas att det var svar på din fundering!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.