Undrar faktiskt nu vad det är frågan om. Beställde en iPhone xs max i lördags morgon. Via kundservice pga förtidsförlängning.
Inte ens ett mejl har kommit efter detta.
Var har bekräftelsen tagit vägen. Ringde dessutom på måndagen och då var allt som de skullle och bekräftelsen skulle han som man pratade med ordna?! Man börjar ju undra vart allt tagit vägen? Om ens telefonen är beställd efter 3 samtal till kundservice.
Snälla.
Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Ganska irriterande när man valt att fortsätta vara kund och kundservicen är kass.
Du kan va lugn. Jag fick inte något mail jag heller.
Det går nog för varma puckar hos servrarna på 3 nu.
Jag mailade till: onlineorder@tre.se
Då fick jag allt som jag behövde...
Så ta en extra bulle, surfa in och spana på sköna tillbehör till din nya mobil.... den kommer...
Det går nog för varma puckar hos servrarna på 3 nu.
Jag mailade till: onlineorder@tre.se
Då fick jag allt som jag behövde...
Så ta en extra bulle, surfa in och spana på sköna tillbehör till din nya mobil.... den kommer...
Halloj @Karlssonhelena66 !
Varmt välkommen till vårt härliga community - jättekul att se dig här!
Är det din orderbekräftelse som du tänker på? Har du kikat i din skräppost så att den inte har hamnat där? Vet att många mejlleverantörer sorterar så kallade "noreply" mejladresser dit så den kan ha hamnat där.
I annat fall är det bara höra dig till till kundservice som@Keu80 skrev - dom kan hjälpa dig bekräfta om din beställning har inkommit.
Ha en fortsatt finfin vecka!
Varmt välkommen till vårt härliga community - jättekul att se dig här!
Är det din orderbekräftelse som du tänker på? Har du kikat i din skräppost så att den inte har hamnat där? Vet att många mejlleverantörer sorterar så kallade "noreply" mejladresser dit så den kan ha hamnat där.
I annat fall är det bara höra dig till till kundservice som
Ha en fortsatt finfin vecka!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.