Tjena, beställde en iphone x i söndags via er kundservice (telefon) för att förnya mitt avtal hos er men inte fått någon info om att den är på väg är i stort behov av att få den så snabbt som möjligt då jag behöver den för jobb, är den på väg eller hur ser det ut?
Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Hej David!
Det är en fråga få här på forumet kan besvara.
När din order har blivit hanterad av den externa part som sköter utskick av 3:s ordrar skall ett SMS gå iväg till dig.
Ifall du inte har hört något under dagen eller morgonen i morgon rekommenderar jag att du tar kontakt med Kundservice för att se över din beställning.
Det är en fråga få här på forumet kan besvara.
När din order har blivit hanterad av den externa part som sköter utskick av 3:s ordrar skall ett SMS gå iväg till dig.
Ifall du inte har hört något under dagen eller morgonen i morgon rekommenderar jag att du tar kontakt med Kundservice för att se över din beställning.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.