Besvarat

Jag har bindningstid, kan jag förlänga via hemsidan

  • 26 November 2018
  • 1 svar
  • 177 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej!

När mitt abonnemang var slut i somras så valde jag att inte byta mobiltelefon, men jag förlängde ändå mitt abonnemang och fick lägre månadskostnad och fick veta att jag kan byta telefon när jag var redo. Nu blev jag sugen på att köpa en Iphone xs, gärna via hemsidan så jag får ett par hörlurar på köpet dessutom. Men när jag skriver mitt telefonnummer under att jag vill behålla mitt nummer så står det att numret har bindningstid och jag kommer inte vidare... Hur gör jag då?

/Iris
icon

Bäst svar av Pettersson 27 November 2018, 11:57

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

om du har förlängt ditt abonnemang med ett erbjudande om lägre månadskostnad och sedan vill förlänga abonnemanget med en telefon istället, så behöver du ringa till 3 för att göra detta. Hemsidan ser att du har bindningstid, denna behöver justeras innan det blir möjligt att förlänga.

När du ringer till 3, ta upp att du vill ha hörlurarna så kan de se vad som går att göra 🙂

Svara