Besvarat

Kampanjerbjudande

  • 11 October 2019
  • 1 svar
  • 194 visningar

Hej !

Jag ringde kundservice som sa att er abbonemang-avdelning (som tyvärr är stängd nu) skulle kunna förlänga mitt abbonemang tidigare än att invänta "3-månader innan". Alltså jag har 6 isch månader kvar tills abonnemanget löper ut.

Kruxet är att jag är enormt intresserad av att förlänga mitt abbonemang utav en anledning, och det är ert erbjudande på Samsungs Galaxy S10: Se länk https://www.tre.se/privat/webshop/varukorg?p=1_13,2_34246,4_33415_1

Går det att förlänga och att jag får erbjudandet så är jag även intresserad av att göra ytterligare ett tillval, nämnligen lägga in Galaxy Watch Active2 Klockan.

Er avdelning öppnar på måndag... och erbjudandet går ut söndag? Moment 22?

Eller ska jag köpa telefonen på söndag... ringa er på måndag. Går det inte förlänga och lägga in paketerbjudandet o genomföra ett förlängt abbonemang så häver jag köpet istället?

Hoppas det går att lösa på ngt sätt....?!


/// Kim
icon

Bäst svar av Jocke 14 October 2019, 07:25

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej @kimkimkim.

Det går att köpa loss den resterande bindningstiden i en klumpsumma. Det finns trådar om det här på forumet, t.ex. den här.

Kampanjen du är ute efter har tyvärr utgått är jag rädd för. Hoppas du kan hitta något annat som lockar bland de erbjudanden som finns i framtiden.

Svara