Jag kan inte se att min dotters min dotters abonnemang har fått de 15GB som mitt tredje abonnemang har för mycket, trots att jag ringt och pratat med kundtjänst.
Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hejsan Caroline!
Då detta är ett öppet forum har vi inte möjlighet att se över exakt hur det ser ut för dig, men om loggar in på Mitt3 så har du på första sidan en rullista enligt nedan.
Du väljer då abonnemanget som du vill se hur datamängden på.
Därefter trycker du på den lila bubblan som avser hur mycket data du har. Där kan du se en stapel, eller om du t.ex då har delad data, två staplar som visar hur mycket data du har att använda på abonnemanget.
Då detta är ett öppet forum har vi inte möjlighet att se över exakt hur det ser ut för dig, men om loggar in på Mitt3 så har du på första sidan en rullista enligt nedan.
Du väljer då abonnemanget som du vill se hur datamängden på.
Därefter trycker du på den lila bubblan som avser hur mycket data du har. Där kan du se en stapel, eller om du t.ex då har delad data, två staplar som visar hur mycket data du har att använda på abonnemanget.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.