Hej!
Jag hade en iPhone X som började fungera rätt dåligt. Så jag bestämde mig för att beställa den nya iPhone 11. Jag beställde samma dag som förköpet öppnade alltså i början av september. Jag valde den färg som det skulle vara minst leveranstid på sedan jag verkligen behövde en ny telefon. Det stod då att det skulle vara 1-2 veckors leveranstid vilket passade perfekt då jag visste att min iPhone X inte skulle klara så mycket mer till än ett par veckor.
Många veckor gick. Till slut fick jag äntligen besked om att min telefon skulle levereras vecka 44-45! Blev glad trots att jag redan väntat 7 veckor. Vid detta laget hade även min Iphone X lagt av så jag var utan telefon.
Vecka 44-45 ändrades och blev v. 45-46. Sedan jag studerar utomlands och behövde åka hem till Sverige för att hämta telefonen bokade jag en flygresa hem fredagen vecka 46 för verkligen vara säker på att den kommit. Två dagar innan jag skulle flyga var det ändrat till v. 46-47. Ingen iPhone och flygbiljetter i onödan.
Nu är det ändrat igen till v. 48-49. Det är över 12 veckor sedan beställning! Om den nu ens kommer då vilket jag starkt tvivlar på. Jag är en trogen 3-kund och har aldrig varit missnöjd eller klagat, men detta är bortom all kritik. Min fråga är hur ni på 3 tänker att kompensera detta?