Skip to main content

Abonnemanget hos er sades upp igår, 14/11-22. Varför har jag fått meddelande om att kostnad för hårdvara finns kvar att betala, trots att bindningstiden gick ut i mars-22?  Enligt er egen text är ju hårdvaran betald i och med bindningstidens slut!! Undrar Inga-Lill Svan 

@4151Grantopp Ifall du haft ett abonnemang tillsammans med telefon hos oss, så kan det vara att du fortfarande har tid kvar att betala på telefonen - då våra abonnemang numera inte har någon bindningstid. 👍

 

Exempelvis: Ifall du beställt abonnemang(ingen bindningstid) och en telefon på 24 månaders avbetalning, och avslutar abonnemanget efter 12 månader - så har du 12 månader kvar på din avbetalning av telefonen. Den ligger i detta fall kvar.

Hur ser det ut på fakturan? där står det hur lång tid det är kvar att betala på telefonen. 😊

 

Beklagar verkligen för sent svar på denna fråga!

 


Lämna en kommentar