Leveranstid på Samsung Galaxy S10?

  • 12 March 2019
  • 7 svar
  • 416 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer
Beställde Samsung s10 med abonnemang och skulle få den den 8/3 men inte hört något ännu? Ingen återkoppling på vad som hänt från TRE

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

7 svar

Användarnivå 1
Lycka till! Jag beställde S10+ 21/2 och fortfarande har inte fått nåt. Och idag säger Tre kundsupport att de har inga telefoner i lager och nästa leverans kommer vecka 14.
Vi kommer säker att missa få de grattis Samsung Buds
Hej!

Beställde också Samsung galaxy S10+ den 27/2. Har inte hört ett smack från Tre. Är inne dagligen på Mitt 3 och kollar. Skulle bli oerhört besviken ifall jag missar deadline för att få de gratis hörlurarna eftersom det var en av anledningarna till att jag valde telefonen i fråga och att förlänga mitt abbonnemang. Hörde dessutom att Samsung i USA har haft svårt att leverera alla buds pga att de tagit slut, men har istället skickat med ett värdebevis på samma summa som budsen kostar, så kan man beställa dem när man vill med hjälp av detta. Hoppas att en liknande lösning kommer till stånd här i Sverige. Hade varit tacksam ifall Tre kunde ge en prognos för när man kommer att få sin mobil. Vecka 14 säger inte så mycket - kommer alla som beställt att få sina då, eller är det bara ett fåtal exemeplar som det handlar och och vi som beställde sent får vänta ytterligare? Hade önskat att Tre var mer transparenta om vad som händer och bli bättre på att gå ut med mer information till kunderna.
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej alla. Hur går det, har ni mottagit era beställningar än?

Gällande leveranser så är det tänkt att alla förbeställningar ska kunna skickas ut så att dem fås innan erbjudandet om budsen utgår, 31 mars måste nämligen senast beställningen göras direkt från Samsung.
Användarnivå 1
Hej alla. Hur går det, har ni mottagit era beställningar än?

Gällande leveranser så är det tänkt att alla förbeställningar ska kunna skickas ut så att dem fås innan erbjudandet om budsen utgår, 31 mars måste nämligen senast beställningen göras direkt från Samsung.

Hej, jag fick min före lördag och jag försöker registrera min mobil för buds kampanjen sedan då och jag lyckades inte. Samsung har problem att känna till IMEI-nummret och det verkar flera har samma problem speciellt de som köpte från Tre. Mina syskon köpte mobilen från tele2 och det gick bra att registrera.
Användarnivå 5
Emblem +10
Kul att läsa @muataz.

Precis, kolla gärna in den här tråden gällande problemet du upplever med beställningen.
Användarnivå 1
Kul att läsa @muataz.

Precis, kolla gärna in den här tråden gällande problemet du upplever med beställningen.

Jag startade den där tråd 🙂
Användarnivå 5
Emblem +10

Kul att läsa @muataz.

Precis, kolla gärna in den här tråden gällande problemet du upplever med beställningen.
Jag startade den där tråd :-)


haha, ber om ursäkt. Jag missade helt det.

Svara